diumenge, 22 d’octubre del 2023

September, six, 2022. Love uses time!


You raise me up 

When I am down and, oh my soul, so weary
When troubles come and my heart burdened be
Then, I am still and wait here in the silence
Until You come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be


You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be. 

You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders

You raise me up to more than I can be. 

You raise me up to more than I can be.

Saturday, september seventeen 2022.

A month ago Dylan Lupia returned to the vibrant Eternal Being of Unconditional Love. Enjoy the peace and light of our Eternal Origin Love and look at us from this Heart that only knows Eternal Love!

Friday, September 23, 2022

L'onze de setembre vaig començar un taller de cinc hores que vaig fer en cinc dies del doctor Mario Alonso Puig. L'intenció del programa és "reinventar-se". No és exactament que em volgui reinventar, sí m'agradaria gaudir plenament del moment present instant a instant. Enrere queda el traspàs a la la Llum Original d'en Dilan Lupia, net de Michael Landon. 
Dylan és fill de Shawna la tercera filla d'en Mike i Lyn Noe. A dylan el van empenyer fora d'aquest mon de fantasies en ser atropellat per un autocar, allà a Valle Verde, Califonrnia on vivia els seus joves vint-i-cuatre anys. Ell va volar a l'Espai Etern el 17 d'agost d'enguany. Tot plegat és fugisser.

Visc confiada però no puc deserrel·lar el sentiment de desitjar deixar aquest mon de il·lusions malaltisses enrere.
La teràpia online del doctor Mario alonso Puig és eficient per a mi. De fet gràcies aquestes sessions sento que ara realment tinc l'alta médica absoluta. Ell s'expressa tal com ja anhelava sentir expressar-se els primers metges que em van visitar. 

Tal vegada els qui realment s'han apropat al ideari médic van ser el doctor Joan Muntaner, 1959-1978 i el doctor Vicenç Cambra Bonastre 1979-2009.
El doctor Mario Alons Puig ens condueix pel camí de l'autobservació i profundització en els nostre records i emocions, cercant els sentiments de dolor enterrats més profundament.

Ens demana de cercar una fotografia de quan erem menuts, si cerca les emprentes grabades en el nostre cervell, aparentment verge i, també allo de més amagat en el nostre inconscient.

La primera vegada que vaig fer la teràpia, al whaspp del programa li vaig enviar aquesta fotografia. 
Vaig sentir tot l'amor en que el pare em demanava que vingues a ells, el somni que junts viuriem la família tal com és en veritat: una entitat d'Amor Etern Incondicinonat! 


Aquesta teràpia estara accesible a la seva web dos anys. 
Ens convida a viure en integritat aceptant el Ser que som i expresant-lo en el nostre dia.
De fet és la mateixa proposta que treballo amb "la escuela del perdón" de Jorge i Reyes, però més a nivell psicològic. 

El metge toca de ple de peus a terra. 
He seguit fent aquesta primera meditació del programa, cercant els dols de la nena que sòc. La segona fotografia que hi posor és aquesta, 
la que mostra l'entorn familiar en el que vaig creixer, àvia, tiets, tietes i  cosines/cosí. 

Aquesta tarda he fet la tercera sessió d'aquesta meditació i exercici, la fotografia que i vull deixar és aquesta del primer d'any de 1966, ja sò una noieta de catorze anys.
Aquesta és la Montserrat que s'ha anat fent el caliu del dolor familiar mig aceptat i mig amagat. Junts hem de deixar enrere els pensaments de judici de l'altre i els nostres propis. 
Ho treballem el millor que sabem ells des del Cel que la seva bona voluntat ha obert per a obrir-se a la Llum que som.
Jo guiada per l'Esperit d'Amor Etern des d'un cos, un vehícle que no he sabut conduir gaire bé però estic disposada a entregar tot el que penso i crec al servei del amor. 
És l'Amor que desfa els nostres pensaments de incertesa, carència, dolor. Por en definitiva.

Entreguem la por a l'Amor Etern que Som per sempre Bé de fet el que estic expressant és l'efecte que em resona de la meditació i l'exercici, són els que estic repetint. Ara cal seguir i, si cal tornar a arribar el final. La meditació és molt bonica i et porta a recorrer tot el viscut d'un costat a l'altre del llac o mar que es el que hom sent com al seu recorregut per la vida. Et porta a la teva millor versió. A l'altre costat la trobes i t'hi comuniques. Jo directament m'hi quedo. És el meu anhel des que vaig iniciar-me en la meditació: treballar-me per despertar i col·laborar en el despertar dels meus germans. Em cal però acceptar que tal vegada els meus germans ja són desperts o no volguin despertar al meu costat. Amén. 
Escoltem la veu del Doctor M. Alonso Puig

Ok. Mike estimat, això és el que sento que em demanes, aquesta mirada d'amor innocent repassant tot el viscut el llarg de mil·lenis. La Vida continua i no hi ha res que pogui aturar l'expressió de l'Amor Infinit i Etern que la sosté. Fins aquí gaudeixo de la companyia i guia del nostre amorós somni de creació Indivisible de l'Étern Creador.  Dylan es fon en el seu Origen d'Amor Etern i com tú dius Mile o Elí: "Love is forever"!
Pernell Roberts. Discover it in Bonanza. when it began to be broadcast in Spain, the country where I live, then I was an 11-year-old girl. Her deep gaze has been with me ever since. I fell in love with the character of Adam Cartwright and have followed in his footsteps admiring his ability to express the different characters he has played. Today I am deeply happy to be part of the happy dream of the Ponderosa ranch family!