dimarts, 1 de setembre del 2020

2020 Autopista hacia el Cielo


Som a dimarts 1 de setembre del 2020
. Cau el capvespre. El setembre és temps de collita del vi, els ceps han donat bo i abundant fruit i el podem recollir. El dia d'avui, ja tan allunyat dels dies que jugavem a la vinya de Sant Eeteve Sesrovires, és un dia de Pau i serenor. Al llarg del dia una veu mol dolça em va demanant "devuelme mi Caliz" Senyor el Calze que et puc tornar Tu l'has creat i ben Teu és.

Només és Teu aquest Calze que tal vegada és reflex de la Ment Eterna i la Seva Infinita expansió. El Sant Grial és el receptor de l'Amor Incondicionat de Déu vers al Seu Fill: el Crist. 
Tal vegada el Sant Grial és la forma com la petita ment personal pot imaginar la Ment Eterna, la Primera manifestació de la Voluntat d'Expressió de l'Energia Primera.

Sia com sia, estic molt enfocada en tornar a Déu el Calze que Ell Mateix Ha Creat. Bé el mes de setembre es posa en marxa, vull acompanyar-me com tot aquest any pels nostres amics: àngels en Michael Landon i en Victor French n'hi ha d'altres d'amics àngels però això serà tema per un altre moment. 

Dissabte 5 de setembre del 2020
Teresa pons iAurora Llopart m'insisteixen per tornar al grup de la nostra Coral. També
Enriqueta i Ernest em pregunten si engego amb ells, de nou, a la Coral de la G.G. Cantem: Senyor d'on trec l'alegria per cantar?  

Dilluns 7 de setembre del 2020
, el cap de setmana és fos. Hem caminat juntament amb el nostre Michael Landon i l'equip que el va configurar i el va acompanyar a crear un món profundament creatiu i operatiu. Un món on Déu hi era sense límits i l'abraçava.
Sí Mike va conviure amb Déu al llarg de tota la seva vida: Déu l'estimava i Mike estimava a Déu. Aquest Amor encara ara vibra quant contemples els camins pels quals Déu es va manifestar a Mike i com en Mike va obrir-se al seu missatge. Era un home que cercava a Déu en el món en el que vivia i Déu es va deixar trobar per en Mike i se'n va ocupar fins que... 
Dimarts 15 de setembre del 2020
fins que el va cridar a cooperar en un altre realitat. Primer en Victor French o en Mark Gordon a la sèrie de Highway to Heaven va deixar el físic el 15 de juny de 1989, en Mike el seguiria el primer de juliol de 1991.
Segueixen junts, sumats als àngels que des del Cor del Pare Etern contemplan als humans i els conviden a cercar dins del cor l'espurna de Vida Eterna que tot absolutament tot té. Gràcies amics per la Vostra Presència constant en el meu dia en aquest present. Gràcies.  
Dijous 24 de setembre del 2020
Diada de la Mare de Déu de la Mercè. El camí s'obre vers l'infinit. L'Esperit Sant em convoca vers a la profunditat de l'origen en Déu o en l'Absolut donem-li el nom amb que el nostre cor es fongui en Ell. 
El seguiment de "Un Curso de Milagros" acompanyada pel mestratge de Rosa Ma Winn: ànima que va treballar unida al seu Esperit posant-se en disposició de fondre's en l'Origen de l'Absolut. 
La Via de la Transformació: acompanyada pel mestratge de "la escuela del perdón, m'ha dut a la comprensió que he vingut a aprendre i dur a la pràcticael perdó Incondicionat. 

Ara em cal, apassionar-m'hi i viure-les en cada respiració. Em cal posar tota l'atenció en l'observació i aprendre a reconèixer i diferenciar els pensaments d'Amor o de por. 
Oblidar el passat del meu germà, vol dir plena consciència de que som el mateix i només estem junts en quest present.

Se'm fa present la primera intervenció quirúrgica en la que quan el camiller em duia cap a quiròfan, la Veu del meu guia, m'advertí que aquella situació no em calia viure-la. 
em digué "això no és per a tú" no vaig acceptar el que la Seva Veu em deia.  Perdona'm Pare/Mare  Etern l'orgull del m'encegava. 

Bé aquí hi veiem unes fotografies ben expressives: Les nostres dones, les qui han travessat la dimensió que ens obra a un món on l'amor incondicionat pogui començar a manifestar-se. Amb elles, la mare ijo hem fet aquest camí costerut i alhora de meravellosos paissatges.  Totes elles avui gaudeixen del Cel que han creat a la Terra.
Els nostres homes que també ens han obert al nou món mitjançant el seu art: Amb la seva capacitat de fer música amb l'aire que respiren. Gràcies estimats pel vostre amor Incondicionat. Avui es compleixen dotze anys que el nostre amic Ramon Calduch va retornar al seu Origen de Llum, poc temps després el seguien en Rudy Ventura i en Josep Guardiola. El grup de la fotografia de dalt, tots són al Cel, junts canten el goig de la musica i la dança.
 

Avui és un dia quiet, tranquil. Acabo d'enraonar amb Marina Acarreta: tot ha quedat enrere, tot ha passat. 
Ara em cal sentir i gaudir aquest present que se'm regala: agrair-lo i compartir-lo.

Dimarts 29 de setembre del 2020
. Avui celebrem als Arcangels Miquel, Rafel, Gabriel, Auriel, Zadquiel i més en podríem nomenar, però Ells ja saben que els hi compten.  Aquí en veim uns quants que treballen amb el Cor completament obert i amb una profunda honestedat  Aquí els tenim. Els Arcangels fan festa grossa amb els seus germans retornats al Cel!. I seguim aprenent que per això hi som! 

El dimecres 30 de setembre del 2020
ha portat un comiat, el pare Hilari Raguer i Suñer de 92 anys i 65 de monjo benedictí ha tornat a l'origen de la Llum que mai s'apaga. Descansa en el goig de gaudir de l'abraçada de l'Amor Infinit que ens ha creat. Descansa en el goig de l'Eternitat germà i gràcies per la Llum que ens has regalat mentre eres en el petit aprenentatge aquí a la terra. Gràcies. 

Els monjos de Montserrat han deixat una forta petjada en aquesta experiència de vida en la que estic aprenen que Déu és en tot i tothom, no hi ha petita ni gran espurna que Déu no sostingui en el Seu Amor Creador i Infinit. 
Setembre ens diexa amb les seves vinyes d'or
La Via de la Maestria "Transformación"
-No os es posible ser culpable de pecado-. 
enllaç a el Jardí de la Mare de Déu
I amb aquesta afirmació que treballarem tot el mes d'octubre es completen les 9 propostes de treball setmanal que ens ha fet Yeshua el més de setembre en la lliçó 9.
Bonica imatge amb la mare. La fotografia és del septembre del 2001 quan creiem que una altre realitat era possible en el físic, que començava una nova expressió en les nostre vides: No va poder ser així. Gràcies pare pel teu amor absolutament incondicionat. Gràcies!