dilluns, 5 d’octubre del 2020

2020 Autopista Hacia el Cielo


Dijous 1 d'octubre del 2020. Sí l'octubre
va començar en dijous i no em demaneu com som a dilluns dia 5 d'octubre del 2020. Fer el relat de com va tot plegat se'm fa escadusser i prefereixo deixar-ho anar. 
Tot és i tot flueix, les Lleis de l'Univers han prés la direcció del planeta, Àngels, Àrcangels, Mestres Ascendits així com els Sants Creadors acompanyen al planeta al trànsit cap a l'Amor Incondicionat i preparen la humanitat que hi ha de viure per créixer conjuntament en l'Amor que els correspon. Ara cal centrar-se en la certesa d'ésser estimat per Aquell Amor Infinit i a temporal que ens ha creat. Amén.

Són gairebé les onze de la nit, acabo de veure l'episodi 13è últim de la sèrie Higway to Heaven, l'últim episodi es presenta el nadal del 1988 i un possible nadal del 2018. Tot és neutre i la visió més dura que es pogués sentir el 1988 mirant cap el 2018 veient el creixement econòmic mundial, es pot dir que s'estant complint... Jo com el salmista dire: Pare/Mare jo sabent que m'estimeu tinc plena confiança en Vos, 

Veiem les imatges d'uns homes que van viure plenament el somni americà i volien extendre el somni americà a tota la humanitat,  sembla però que això no va així. A la fotografia veiem un dels equips que van posar a primera línea la petita pantalla. Aquesta petita finestra al món, que quan es va obrir ens mostrava infinites possibilitats. Sembla que alguns grups humans...
Dimecres 7 d'octubre del 2020.
D'allò que deiem a finals de juny qu riuriem, és a dir cenyir-me als horaris de les pregàries dels monjos del Santuari de Montserrat: res de res. Val a dir que les misses m'ha fan impossible. Ho he intentat de tot cor, el mes de juliol i fina a mitjans d'agost una missa al menys cada setmana, no hi ha manera no puc alimentar el culte al pecat i la culpa. No és així com ho postula "Un Curso de Milagros". 
No sento coherent practicar els exercicis de "
Un Curso de Milagros", tot el que he après vibrant amb "la escuela del perdón" i donar sentit al pecat i la culpa. El mes de septembre han caigut les misses i l'anada a les trobades dels Oblats. Cal dir que la limitació de l'economia m'hi ajuda, però em cal aprofundir en el sentiment que em lliga als monjos i el que m'uneix a la Muntanya de Montserrat. 

He enviat un correu a l'hostatgeria de Montserrat anul·lant la reserva per participar en el curs que començar el 17-18 d'octubre d'enguany. Explico que fa tres tardes que tinc febrícula amb la cual cosa prefereixo posposar el curs fins a la propera edició. 
Em sembla que he travessat un portal cap a una solitud més profunda, volguda i estimada. Ai la solitud!

Marc Bach a trucat a la porta telefònica aquests dies, li semblava que s'havia d'inscriure en el "curs del perdó" després de la nostra conversa ho va posposar i hem seguit amb una certa connexió. El diumenge 11 m'avisa que un grup on-line anglès de parla espanyola obsequien amb un curs d'iniciació al "Poder de la Presencia" conduït per 
Eckhart Tolle, m'hi he apuntat! 

Dilluns 12, dimarts 13 i dimecres 14,
més l'obsequi de l'accés a un video de qüestions i respostes d'Eckhart. Reconnectar amb Eckhart Tolles és retorna el millor de mi mateixa. Una altre dimensió de Ser. I una proposta: vols fer un curs de vuit semanes on-line amb ell: Síii. Els dies els he dedicat a treballar amb fotografies del grup d'ànimes familiar. Aquí en veiem una mostra. Fotografia del juny de 1990, de casa de la meva cosina Núria ara convertida amb una mirada profunda vers endins, centrats en aquest Present irrepetible de l'amor en que ens gaudim.

La meva ànima gaudeix de treballar amb ells, de veure'ls mitjançant els Ulls del Crist que Som! És un regal d'aquest present que gaudim conjuntament. Gràcies a tot els qui els heu fet possible, gràcies!
Aquesta setmana he acabat de passar novament la temporada cinquen de  tretze episodis de la sèrie Higway to Heaven. Amb les sèries passa el mateix que amb els llibres, sempre que les veus hi trobes propostes diferents. Vull poder integrar el missatge que emeten els protagonistes, l'àngel que comparteix camí amb el seu amic humà.

Els meus oncles tant en Jaume com en Joan eren admiradors d'aquest actor-director, escriptor-productor i càmara americà que es centrava en fer arribar situacions viscudes per l'entorn en el que vivia. Em sembla que tot plegat em porta a viure un somni cap el despertar. Anem a veure si puc penjar el video que he fet aquesta setmana i que vaig enllestir dilluns: 

Amb la cançó Paz, lletra de isidro Sola i música de Carlos Laporta he acompanyat el passeig que he fet pels moments en que va ser possible el meu primer i únic viatge a Findhorn, el retorn amb la mare a Mallorca, els Jocs Olímpics de Barcelona "92", els dos viatges a Tenerife, el transit deE passsatge Josep Llovera a Trinxant.

El trànsit de la mare a Llum de l'Origen així com el trànsit del fundadors de Findhorn. Un llarg camí, aparentment fet amb desordre: en Krishnamurti diu que el desordre no s'ha d'endreçar s'ha  d'observar...  
Dilluns 19 d'octubre del 2020
Dons sí he pogut pujar el vídeo sense conflicte. Aquesta setmana ha començat el curs "el Poder de la presencia" conduït per Eckhart Tolle, un Present que m'acompanya a verificar quins pensament em tenen bloquejada.

Perquè els dono poder, el poder de l'atenció. Aquí tenim la imatge d'Eckhart Tolle, però que la forma no ens despisti: tota la seva atenció está en mostrar-nos que podem aturar el pensament compulsiu: els pensaments als que donem el poder de la nostra atenció. Continuem... 
Dijous 29 d'octubre del 2020
anem endavant amb el curs d'Eckhart Tolle "El poder de la Presencia". Francament un regal del Cel. Tal vegada per que ell s'ha convertit amb el que predica. Gràcies Eckhart per la teva entrega al Cel. En el dia a dia contemplant el moment present que moltes vegades se'n va sense que l'acompanyi perquè estic pensant amb les "musaranyes", que deia el meu germà Rafel. 
El meu germà Rafel Casas Lomas, el nostre Rafel: saps?, t'enyorem "tete". El teu retorn a casa em fa enyorar més el meu propi retorn a Casa del Pare. 
Dissabte 31 d'octubre del 2020. Octubre dos mil vint ens deixa. Mitjançant el treball fet amb Yeshua ens regal la innocència. La culpa no existeix en la Consciència. Per sentir-te culpable t'has de creure que ets el personatge, la persona amb la seva història. La persona que atribueix a l'Univers les seves creences i judicis. Ens hem allunyat de l'Esència i ens posem a fer de jutges sense qüestionar el`que creiem i pensem. De la mà de la innocència i ve la honestedat: són inseparables.


El proper mes de novembre amb la lliçó 10 de la "Via de la Transformación"  Yeshua ens proposa treballà tot el mes la honestedat. ànims i endavant. Tanquem el mes d'octubre amb aquest video de producció casolana fet amb un profund amor per a totes les relacions practicades. Gràcies!  A reveure octubre tardoral!