dimarts, 1 de desembre del 2020

2020 Autopista Hacia el Cielo


Dimarts 1 de desembre del 2020
Són els primers vint minuts del mes de desembre del 2020. Col·lectivament seguim pendents de la pandèmia el COVID-19, li diem. El mes destacat d'aquest present, segons el visc és: que encara em queden dues setmanes del curs d'Eckhart Toole "el Poder de la presencia", ara estem a la setmana setena.
La Via de la Transició em manté observant serenament com visc l'honestedat i la innocència, així com em convida a repassar tot el que crec haver viscut. La tercera via és la invitació de Yeshua a passar el Nadal a Casa, a "la Cabaña" Invitació que accepto de tot cor. Gràcies, gràcies, gràcies.

Hem començat el mes de desembre que, un mes innovador en aquest any 2020, un mes en que ningú sabem que ens porta. Només l'instant present té sentit en un temps en que el COVID-19 ens mostra que res és mai igual, un virus que ha vingut a desvetllar-nos i us asseguro que ho fa. Gràcies! 

Dijous 3 de desembre del 2020
. Encara no estic agust amb el mòbil, no sé si me'l quedaré ni que sembla que és el més convenient, però ja sabem que no acostumo a fer el que més em convé. 
Avui Rosa Balague a vingut a visitar-me i  hem dinat al "Timbalet". 
Neus ha vingut a saludar-nos, ella estava dinant amb enrique i els seus amics. Feliç i joiosament convidada he passat una molt bona estona.

Alhora el sentiment que em queda el cor es el mateix sentiment que tinc amb els grups que resten dels qui han estat la família que m'ha acollit en aquest paper que he fet en aquests temps. Temps d'ahir - temps d'avui, personatges dirigits per un inconegut director que sembla que no hem escollit especialment.

Si, quan em relaciono amb Rosa Balague, o amb el grup d'amigues que Neus s'ha creat al "Timbalet" em sento personatge dirigit per un "ego" que ja no em fa por ni he de fer desaparèixer però que encara dirigeix el moment més sovint del que voldria. 
Temps fugit, i ara què: Montserrat? No la pregunta no està ben enfocada. I ara què Pare/Mare quin servei pot fer aquesta Montserrat que vol aprendre a estimar i...

Aquí i tenim a dos homes que van ser escriptors, editors, productors i directors no fa massa anys o sí? 1970-1990 Van realitzar el seu somni. Avui són Esperit i treballen per l'Esperit d'Amor que és el nostre Origen. Tal vegada ells em puguin fer comprendre la resposta. Estic totalment oberta a comprendre i acceptar el meu error, el pensament que em pren l'atenció i amb el que em limito o condiciono, digueu-li com vulgueu. 

Miercoles 9 de diciembre del 2020, De un instante de gratitud surge un espacio infinito de relación. Relación sin forma, relación con el Ser. Soy Consciencia en el no-penamiento. 
En este instante en mi experiencia la forma toma tu imagen y tú luz permite que así sea. ¿Eres tan bello! 
De Tú pura belleza me creas en cada movimiento de Vida, de Expresión. En cada latido.

Y al surgir de la foma humana me recreas continuamente en Tú latir, en Tú Voluntad de Expresarte a través de Tú Creación. 
Así te siento, así te amo, así me entrego a la consciencia de Ser en Tí. Así hermano unidas nuestras manos nos reconocemos y abrimos nuestro corazón al Padre/Madre Eterno que nos abre los brazos en nuestro retorno al Hogar.
Dissabte 12 de desembre del 2020. Queda enrere un altre setmana, El curs 'Eckhart Tolle ha completat les vuit setmanes. És el millor regal que m'he fet en molt de temps. Ell ens invita a  acompanyar-lo en el "no pensament". 
El millor del curs que ens el deixen obert i dilluns podem tornar a començar. Anims Montserrat. De la setmana destacar que vaig treballant el video d'en MIchael Landon, em calma perquè l'inspiració ve d'ell o de l'Esperit i no té pressa. Tota la setmana hem estat en contacte, això vol dir que ha vingut a casa. Foto/muntatge Si es tractaa de peregirns cal posar atenció a la familia Balauder/Rovira i Soler/Balauder. La mare amb Mercè Balauder, que amb el seu espós Jordi Soler han tornat a la Casa Gran enguany. Gràcies Mercè per ser-hi.
Divendres 11 de desembre del 2020, vam dinar amb Rosa Balague a casa de Carmen Escartin, Ens hi va ajudar Pamela, la noia que ara acompanya a Carmen de dia, de nit encara pot estar sola. Va ser una experiència profunda veurem de nou acompanyda per dues persones que van estar el meu costat al hora de la pertença de la mare. Rosa i Carme eren a casa quan la mare va entregar l'ànima al Pare/Mare Etern.  

Em cal treballar el sentiment que m'ìnspira Rosa, avui en una pregunta que ha fet un campany de curs a l'Eckhart li ha demanat com ho pot fer per alliberar-se de l'enveja. 
La pregunta m'ha fet posar atenció en els meus sentimens respecte a Rosa Balague: ¿li tinc enveja? Tal vegada. La resposta d'Eckhart és contundent: centra't en la Presència, quant estàs present no tens cap tipus de carència i l'enveja és carència de quelcom que l'altre té i a mi em manca. 
"Tant de temps que ha passat, dintre meu; tanta nit... Dalt del Cel la Ciutat on potser ell ha fugit. Se'n va anar en un dia molt clar..." 

Dissabte 12 de desembre del 2020, tarda una estona amb Marisol Muñoz, al seu barri. He anat i tornat rodant. Marisol força serena i equilibrada i és que la Presència dins nostre va fent un treball seré i calmat, però continuat. Gràcies, gràcies, gràcies. Quant he arribat a casa he telefonat a Teresa, la meva cunyada, està força bé, la setmana propera  Gemma la recull per dur-la a Muntanyola i estar-hi fins passat nadal. Marta treballa en el servei de consergeria i manteniment per l'Ajuntament de Setmenat. Sembla que serà un contracte reonabable, gràcies, gràcies, gràcies! Ai, aire d'aquesta nit! Els àngels m'hi acompanyen!.

Divendres 25 de desembre del 2020. Sí, avui és Nadal, un Nadal que s'efuma. L'he passat enllestín el video que hem muntat d'en Michael Landon, el que pujaré en acabar aquestes notes. Quan he acabat el video, hem enviat un missatge a l'Instagra de Cindy Landon, la vidua d'en Michael, presentant-li el video i sol·licitant permís per mantenir-lo en linea.

L'he pujat el Facebook. He activat el compte d'Instagram, una xarxa social específica per a comunicacions amb el mòbil. No accepta que hi pujis fotos o videos des de l'ordinador de taula. Visca el mòbil i la padrina: som el 2020, amb COVID-19 i tot!

Aquí tenim el video D'en Micahel Landon. És molt bo!  

Ahir dia de sant Esteve,
26 de desembre del 2020, al matí millorant el video "Som Pelegrins o Sense temps sense espai", és el mateix material de video. Ara dura uns 14 minuts, la música és Candilejas i Send in the clow. Va quedar molt bé i el vaig deixar per enllestir-lo. Tarda amb Reyes Ollero y Jorge Lomar, la Escuela del Perdón va fer cine forum: The Shack "la Cabaña", vam passar una tarda a la Glòria del Pare, del Fill i de Ruhac o l'Esperit Sant com volguem dir-li. 

El cert és que van estar al Cel. La sessió la vam compartir 93 persones més els moderadors, és a dir: Reyes y Jorge. Gràcies a l''Esperti per aquesta tarda. 

El vespre una bona estona en contacte amb Cindy Landon, ja que la vaig trobar al Facebook i, per fi, vaig poder enviar-li al video en un missatge i una presentació. Bé feina feta. Avui tanquem setmnana, som  
Diumenge 27 de desembre del 2020.
Ha arribat el dia de tancar el video Som Peleginrs o Sense Temps-Sense espai, que així es va dir l'any 2009, quan el vaig fer per primera vegada.
M'agrada em fa sentir que s'ha tancat una experiència eterna.
L'esperiència de expressar l'Amor de la Sagrada Família en l'humà. Hem arribat fins on hem pogut.
El Pare/Mare Etern ens ha acompanyat a expressar el millor que podíem dins les nostres possibilitats expressades.

Aquí tenim el video. Cal gaudir-lo!

Dilluns 28 de desembre del 2020.  Enllestin l'any 2020, l'any en que s'ha propagat la COVID-19 per tot el món que coneixem. Pare: només Tú coneixes el Cor del Teu Fill i nomes Tú Impulses la Consciència que extent la Teva Voluntat d'Expressió. Tot ho deixo a la Teva Voluntat d'Amor Incondicionat. 
Amb aquesta imatge que veiem hem posat punt i final al llarg procés d'Ofrena familiar. Gràcies, gràcies, gràcies!

Cal dir que el dimarts 29 vam dinar al "Timbalet" una petita represetnació de l'antic grup d'Informàtica del Casal de la Gent Gran de Navas. 
Pepi Lozano, veína de casa, viu al carrer Trinxant, 136 o 132, 
Angels Rial, la senyora delicada que enguany a acomidat al seu marit Joan després de compartir una convivència de seixanta anys,
Pilar Millan, la nostra Pilar, també vidua un angelet molt espavilat, que no vol saber que és un angelet. 
També vam gaudir de Rosa Ma Roca, a ella no la conec gaire ja que quan ella va commençar jo plegava. Vam passar una bona estona juntes, per a mi va ser l'apat familiar de Nadal. Per cert Neus ens va fer la foto. 
Lolita i Agustí, Lolita ja és al Cel i la seva Presència es fa sentir en nosaltres

Dijous 31 de desembre del 2020.
 
He acabat l'any submergida en la gestió dels blogs. El blogger dedicat a Jonathan Smith ha passat a ser el blog de Jonathan and Mark, alhora que s'ha m'ha permès integrar-hi unes pàgines escrites pel seu fill gran en Mark Freser, qui va traspassar a la Llum el 2009. Tot plegat acabo l'any més allà que aquí i els primers dies de gener es presenten en la mateixa sintonia, enllestit i presentat el video dedicat a Michael Landon, el següent pas és endreçar el seu blog, i tot rient per sota el nas, ell m'assenyala que seguirem amb els blogs de casa.

Enfoquem cap a gener on el dia 10, si Déu Vol, engegarem "la via de la Maestria" Hem enllestit doncs la proposta que ens deixar per tancar la Via de la Transformació: vull assumir la responsabilitat de ser Ment de Crist? 
La resposta és sí, ara cal que l'atenció a observa la desfilada de pensaments de judici, sigui atenta i que aprengui a desactivar el pensament de la personalitat.

Així És. L'any 2020, a casa se'n va com va arribar, sense fer remor. Ens acomiadem de l'any treballant a l'ordinador el blog d'en Jonathan and Mark, sentint el profund amor que en Mike ha compartit amb la seva família, treball i amics. Aquí deixo
l'enllaç al blogger Highway to Heaven