dilluns, 1 de març del 2021

2021 Las puertas al Cielo


Dilluns 1 de març del 2021
- Dons sí comencem mes i anem obrint camí en aquesta nova etapa de Vida, plena, joiossa i acceptada. Deixeu-me començar amb la imatge dels nostres amics en Victor and Michael o en Marc and Jonathan. No els vull deixar enrere ells són llum en el camí com ho són aquells que m'han precedit en el retorn a la Casa Gran, a la Casa dels Pares. Fa uns tres anys que m'acompanyen mentre vaig viure a Trinxant els veia constantment aqui se'm fan fugissers no els veig tant, però és que tampoc he pogut recupera encara la sèrie de Autopista al Cielo,

Els discs durs són en una maleta que encara no tinc em mi. Mentre estigui confinada l'equipatge que tinc és el minim. Dons aquí estan els nostres estimats amics.Ara també pujaré la fotografia de l'ordinador montat. Hep l'he sabut muntar, ni que cal dir que Enrique i Jordi ho van deixar molt ben preparat. Com es pot veure he començat a expressar el viscut aquestes últimes setmanes.

Ara ja més o menys instal·lada les hores sense activitat són moltes ni que passo moltes hores allitada, cap a les nou sóc al llit i fins a les vuit del matí no m'aixeco. Dinem cap a l'una i després m'allito un parell d'hores fins a berenar. Després de berenar una estona d'ordinador fent blogger o mirant alguna pel·licula, sopem a les  set quarts de vuit i no me'n adono són les nou i a dormir.
Dijous 4 de març del 2021. Fa vuit dies que he entrat a la "casa gran". Estic deixant enrere la primera contractura, es va presentar ahí, al braç esquerre, entre el colze i l'espatlla. Ahír va ser un dia de mobilitat molt reduïda, no tenia força i el dolor era intens. El doctor va recomanar l'esterilla i certament l'escalfor m'ha anat bé. 
He recueprat el 80% de la mobilita, força, però ni tinc poca. Aquest matí he tingut una llarga conversa amb Neus, molt agradable. Van acceptant que el que hem fet és el millor que podiem fer. 
També Montserrat Serna m'ha trucat i també em confirma que tal com està la situació està perfecta. Bé el matí ja gairebé ha passar, en poca estona entraran el dinar.

Aquesta tarda pel·licula, vull tornar a veure "lo últimos dias de Pompeya", és una pel·licula o va ser una mini sèrie perquè va en tres videos, és molt bona i t'apropa a mirar profundament la recerca de Déu. En aquesta "peli" i surten les religions romana, egipcia i la jove extensió del cristianisme, i alhora, et mostra que cap religió et portarà a Déu. La religió com la política són estructures de poder, en l'experiència dual.

Cap d'aquestes estructures et portarà a la llibertad de Ser, tota estructura és un limit a la llibertad de Ser Vida en Esència. De Ser U en Déu. Aquest vespre a les vuit puc conectar amb "la Escuela del perdón" Reyes Ollero obre la segona lliçó de "la via del conocimiento· Veurem si és possible conectar-hi.

Dilluns 8 de març del 2021
- Som a la setmana curta que em portarà a la nova habitació compartida on viure del proper dijous 11 endavant. 
El Curs de Miracle m'ìnvita a recordar que la meva funció és ser feliç! L'única funció que Déu m'ha donat: ser feliç i compartir la meva felicitat amb els meus germans: tots. Si no jutjo, una funció que Déu no m'ha donat, aleshores sóc feliç! Aleshores compleixo la meva funció: ser amor i comprensió. 
Ens obrim a gaudir del dia. 

Dimecres 10 de març del 2021. 
Ens acomiadem de l'habitació 228 on hauré passat 15 dies de confinament. 

Demà al matí, després d'asmuçar obrirem un nou capitol. Vaig a l'habitació 222, seré companya de la senyora Encarna, tots els de la segona planta som de generació postcovid! 
Gràcies per ser ara i aquí Pare/Mare Etern. 

Aquest matí he entrat a la web de la Fundació Casa Asil i he trobat aquest video amb el que tanco el dia. 


Diumenge 14 de març del 2021. Les nostres Matilde's. Fa cuatre dies que sóc a la nova habitació. La meva companya Encarna és un Cel de silencis. Sap quí és el dia en que estem, no camina perquè té por de caurei és un bocinet de pa sense sal. Gràcies per aquesta companya d'habitació a la que puc acompanyar en els seus silencis. Gràcies. Em costa una mica d'adaptar-me a la nova etapa.

Però poc a poc ens anem coordinant amb les cuidadores i em donen espai per gestionar l'armari que és prou gran i em permet col·locar, àlbums i capsetes d'un temps que no tornarà. Avui és Santa Matilde Reina i fa un anys que vam fer el primer confinament pel COVID-19. Enguany tot sembla més calmat, però hem de permtetre que la Vida ens presenti allò que ens cal per a fer la Voluntad del Pare/Mare Etern! 

Dimecres 23 de març del 2021
. La nova etapa d'aquets present es va mostranr dia a dia. El punt més brillant la pau i serenor del compartir amb les companyes que, com jo, saben que són el tram final d'aquesta expressió en l'especie humana. N'estem agraïdes, però el traç més clar és que hem de treballar-nos per assolir una expressió d'Amor en Plenitud.
D'Amor integrats en l'Esència! Hep, aquí veiem les flors del jardí de la Casa. La setmana ha estat alegra perquè és la primera setmana que he sortit al carrrer jo sola. La primera sortida a fer un cafè amb Neus al "Timbalet", Hep si va sumar Pepita Mayol, la vidua de Calduch. Gràcies amics pel vostre respecte i carinyo. Gràcies. 

Diumenge 28 de març del 2021 Diada a Palmes, nois el COVID-19 a fet apagar la poca memòria que ens quedava de la diada de palmes. Bé això vol dir que som a setmana Santa. Tinc poc a dir, la comunió amb les iaies que són les meves companyes em porta a un gran silenci. Són com espelmestes que han donat tota la llum que tenien i ara serenament s'apaguen, ens apaguem juntes en el silenci del Crist. Amén! 

Som ara i aquí Eternament. Dimecres 31 de març del 2021. Llarga passejada fins a Trinxant, 144. Terrassa del Timbalet, cafetó amb Neus, després passejada amb Isabel Dominguez fins a l'avinguda Gaudí, xocolata amb melindros i conversa d'acompanyament. Gràcies per avui i sempre! Tamquem el mes de març.