dissabte, 3 d’abril del 2021

2021 Las puerta del Cielo


Dissabte 3 d'abril del 2021
. Som gairebé a les vuit del vespre. Ens preparem per anar al llit, aquí, a la comunitat de la Casa Asil de Sant Andreu del Palomar ens allitem entre les vuit i les nou del vespre, així sí,  a les set del mati toquem diana, per preparar-nos per asmurçar a les nou! Diu "UCDM" -Aún soy tal como Diós me creó- Així ho sento.


Estic en pau en aquesta nova etapa que la vida em presenta. Em preparo per estar ben atenta a escoltar la Veu del Etern Amor Creador que em sosté en el Seu Pensament Primer i des d'aques pensament em guia.

Dimarts 6 d'abril del 2021
, Ja som  a plena Pasqua. Crist És Ressuscitat! Ara iniciem el camí cap a l'Ascensió. Les set setmanes en les que el Crist va iniciar el seu camí de rescat de la humanitat des de la plenitud de Ser! UCDM llicó 98 -
Aceptaré el papel que me corresponde en el plan de Dios para la salvación.- Diu el Crist- dedica'm cinc minuts de cada hora: ara i aquí! 
Diumenge 11 d'abril del 2021 Comparteixo un miracle de llibertat: la Fundació de l'Hospital de Sant Pau m'ha retornat el dipòsit que vam entregar quan vam llogar el pis. Tres centes seixanta mil pessetes que s'han convertit amb 2.700 euros. Gràcies per què ara sé que hem fet les paus amb el concepte diners i la pau ve acompanyada de la llibertat.
He de vigilar atentament les despeses però tinc espai de gestió. 

Dimarts 20 d'abril del 2021.
Som ara i aquí les roses per a sant Jordi són fetes, ara cal cossir-les com a guirnaldes. Segurament ho farem entre avui i demà. Vaig trobant la manera de integrar-me, al vespre cap a les nou engego l'ordinador faig l'anglès i contemplo un episodi d'Autopista al Cielo, estem gaudint de la primera temporada.

Els dies passen com si fossin un fil de llum. El temps ha perdut tota mena de valor per a mi, no hi és no exiteix i malgrat tot passa. Però no és temps és Vida que s'expressa i es mostra amb tota la seva esplendor! 
Divendres 23 d'Abril del 2021. Som a Sant Jordi i el Sant patró de Catalunya, i de molts països Europeus, surt del seu espai llegendari per cabalcar duen roses a les doncelles i llibres als dracs! És el nostre primer Sant Jordi a la Casa Asil de Sant Andreu del Palomar. L'etapa final de la nostra experiència humana-individual. Som U en l'Eterna Esència però en l'experiència humana-individuu sembla que siguem molts i oposats.

Enguany, aquí a la Casa hem guarnit de roses la reixa que separa l'Asil de l'Escola, les iaies de la Casa que podem hem fet roses de ganxet i els nens de paper. El resultat col·laboració entre generacions! Els patrons de la Casa ens han repertit roses que ha regalat l'Ajuntament de Sant Andreu el resultat un gerro amb dotze roses vermelles al menjador-sala d'estar.

El regal de Sant Jordi per a mi, la nova aixeta de la dutxa amb mono-comandament i l'últim prestatge on anirè instal·lant el nostre petit altar.Un bon regal. Ara cal anar fent camí.  Amb Anna Espejo, la treballadora social ehm enllestit el meu expedient, els meus representants exteriors són Neus Pallarès i Enrique Villagrasa.

Gràcies amics una vegada més per fer-me costat. Em costa d'expressar el moment que vivím. Em sento profundament estimada pel Nostre Creador-Esència, em sento activa i plena: em cal cercar més etiquetes? Som Beneïts de Déu, som gratitud i pau. 

Cal centrar-se en el moïment de la Vida expansió-contracció-expansió... Deixar-me anar en aquest ritme vital és aprendre a viure i conviure!

Dissabte 24 d'abril del 2021
, aquestes imatges que veiem ens les ha deixat Sant Jordi. Ara el Sant Patró de Catalunya ja ha tornat el seu espai de llegenda i aquí ens queda posar atenció en el trànsit de les il·lusions a la Veritat: al goig de Ser i Viure. El goig d'Existir Eternament sense forma ni limit. Només expressar l'Amor que ens ha Creat! 
Les meves companyes: Encarna Zamora, Inés Alenxandre, Petra Gardia, Maria Verdejo, Paquita Serrano, Mercedes Baeza, Mercedes Perez, Rosario, Pedro...
Universos, aparentment diferents unit-se malgrat no ho volguem saber! Cossint i llegint passem les hores i els dies s'esfilagarse'n! 

Dimarts 27 d'abril del 2021. Som a migdia, hem acabat de dinar i em preparo per anar cap a l'esteticient on em depilant, a l'estètica Angels, és el regal que m'he fet per celebrar la Patrona! 
Divendres 30 d'abril del 2021. Amb aquesta mateixa imatge acomiadem l'abril. Envoltada de companys que em mostren la ment enmalaltida en negar-se al despertar. Ells són el meu mirall? Pare/Mare Etern tota la meva voluntad es entregada a la Teva, com a individuu entrego l'experiència viscuda amb amor i respecte a tots els germans amb que la compartim. La Vostra Voluntd Pare/Mare Etern És viurem desperta i a Vos m'entrego. enllaç a 1 de maig del 2021