dijous, 1 de juliol del 2021

2021 Las Puertas del Cielo


Dijous 1 de juliol del 2021
A quarts de deu era a Patronat d'Habitatge per fer la solicitud de la vivenda protegida. M'han confirmat que si la vivenda es comparteix els tràmits són més ràpids, m'han donat cita per el dimarts dia 6 i he de anar-hi amb Isabel. Dons fins el proper dimarts. 
He anat a saludar a Neus i hem pujar el pis que fou casa nostra, encara hi ha el llit i la tauleta de nit. 
M'he sentit absolutament agraïda per tot el viscut. Hep, l'Hospital a posat alarma el pis i ens ha regalat un bon concert... 
Després he conectat amb Rosa Marin i el senyor Felix, els dos donarant veus per a veure si trobo un pis assequible per aquesta zona. Hem dinat a la "Canyota" amb Rosa Marin,

Isabel segueix be, demà ha d'anar a Sant Pau, confiem amb les bones notícies! El correu que he enviat a Administració de Sant Pau ja l'han contestat, han passat el correu el senyor Rodriguez i si hi ha alguna possibilitat m'ho farant saber. Gràcies. Confio en l'Esperit i descanso en la Pau que Déu em regala. Gràcies Pare/Mare Etern!

 Divendres dia 2 vaig probar d'anar al departament de Patrimoni de Sant Pau. Entrant per la porta central em van fer esperar a que baixessin de Patrimoni, perqué seguiex no sent accesible per a cadires. I va baixar el senyor Antoni Rodriguez Clemente, sí l'administrador.

La bona notícia, ens torna a llogar el pis de Trinxant, 144, 2n2a, més o meny per a dos o tres anys! Gràcies. La propera setmana redactarant el contracte. Millors 
Diumenge 4 de juliol del 2021. bones notícies imillor mpossible. 
La nit del catorze de juliol sembla que ja estaré a casa, si més no ja tindré les claus. 
Si encara no tinc els serveis de llum, aigua i gas, dormiré a casa de Ma Teresa Segarra o seré o Girona!
Demà dilluns comencem el camí del retrobament amb la nostra llar plena de Vida i Amor Incondicionat! 
És a dir estic totalment oberta al Amor Incondicionat: res especial!  
El dimecres 7 de juliol del 2021, al vestibul de l'Hospital de Sant Pau, entrada principal, vam signar el nou contrace del pis del carrer de Trinxant, 144 2n2a. Gràcies Pare/Mare Etern per la Teva Infinita Misericòrdia. 

Dijous dia 8 de juliol de 2021 vaig entrar el pis per esperar que em portessin l'armariet i la taula de l'ordinador que hem comprat per aquesta nova etapa.

Tambe vaig estar esperant, va venir a quarts de tres, el senyor Ursi, ell s'encarregarà de portar al present la instal·lació de gas.. Espero el presupost i vam quedar que vindria a fer els cavis el proper dilluns dia 12
Avui divendres dia 9 de juliol del 2021
recollirem les coses d'aquí i preparem pel trasllad cap  a Trinxant, demà al matí dia 10, el senyor Felix amb la camioneta del seu amic s'encarregarà del traslllad. 

Diumenge 25 de juliol del 2021. Visita i dinar a casa de Carolina i Heriberto. He tingut el goig de conéixer a Olga-Lucia a casa seva. Gràcies família per la vostra generosa amistad. Déu ens beneix i conserva les relacions d'Amor entre els seus fills. Vaig tornar a casa rodant, travesant per la Via Júlia.

Un passeig magnífic. Estic gaudint del procés de crear nous camins, nous hàbits, Sento dins meu el goig de viure   que em travessa i s'expandeix per on passo Gràcies Pare/Mare Etern per aquest Instant! 
Dilluns dia 26 de juliol del 2021. Ens ha deixat per anar a pintar aquarel·les amb el Pare/Mare Etern en Pere Gauxachs, el nostre Pere del Casal de la Gent Gran de Navas.
Ell va engegar, junt amb Ramon i Mario Velasco i Joan l'aula de Informàtica i també el taller de pintura. Ell em va donar la patada per impulsar-me a aprendre el màxim que podia de l'ordinador, gràcies a ell li vaig perdre la por a la màquina, la por d'espatllar-la. Dons si s'espatlla s'arretgla noia, -em deia-. També volia ensenyar-me a pintar aquarel·la, però no m'hi vaig veure amb cor. M'adonava de la falta de mobilitat que tinc. 
El primer teclat que va tenir la Coral de Gent Gran de Navas, ens el va deixar ell. Fins que poc abans de nadal el Casal en va comprar un. Ara hi ha diverses persones que ensenyen pintura però el 2009 en Pere va ser el primer. Pere no tinc paraules per acomidar-me del teu cor. Ets Llum, la llum i la rialla de les teves aquarel·les! 

Divendres 30 de juliol de 2021
Hem anat a fer un tomb amb Ma Teresa Segarra per la platja de la Barceloneta. 
Mentre passejavem ha telefonat Rosa Marin per donar-me la nova de que Dolors Lara, la veina del barri que vaig conéixer al Casal de la Gent Gran de Navas, l'esposa d'en Francesc, el seu marit estava invident, va morir farà uns cinc anys, dons Dolors ha marxat d'aquest plano per reunir-se amb en Francesc a la Gloriosa llum del Pare/Mare Etern que, segur, els ha acollit amb el Cor obert de bat a bat. Joiós cami germans. Gaudiu de la Glòria que Déu us regala. Som el seu Fill Estimat!
D
issabte 31 de juliol de 2021. Estic instal·lada de nou a casa. Tot funciona. Tinc el que aparentment és imprescindible, refrigerador, rentadora, tres plats, gots i cuberts, és a dir la casa dels tres enamorats. Sóc plena de goig i gratitud. Ara només cal que Isabel Dominguez Pastor obri els ulls volgui tornar a la seva experiencia dual i obri els ulls. Jo només puc oferir-li el meu silenci. La Vida en ella sap que li cal. Amén.
Adéu al mes de juliol. Per cert he rebut de la Casa Asil de Sant Andreu del Palomar el diposit i la part proporcional del mes de juliol que ja no he estat a la Casa. Gràcies, ells també m'han alliberat economicament. Gràcies!