dissabte, 1 de maig del 2021

2021 Las Puertas del Cielo


Dissabte 1 de maig del 2021
. Som gairebé a les set de la tarda, hora de sopar. 
La planta 2, sector Bartrina está encalmat. com sempre Encarna, la meva companya d'habitació és silent i atenta. Una mica plorosa degut a qué té por, té por de viure el que està vivint. 
També jo he tingut i tinc molta por de viure en el pla dens humà, en l'oblit de l'Èsencia i alhora és el que estic vivint...



Divendres 7 de maig del 2021
Un dia més i un dia menys, gràcies Pare/Mare per acompanyar-me en aquest instant ple de la Vostra Eterna Llum. Aquí en el blogger ens hi acompanyen els nostres ángels Mark i Jonhatan, gràcies germans per Ser un Cor al Servei del Pare/Mare Etern!


Dilluns 10 de maig del 2021.
Sembla que ja tenim un gran percentatge de vacunats a Catalunya i és clar a Barcelona. Avui és el primer dia que vivím lliures del toc de queda pel protocol del COVID-19. Celebrem-ho amb "el saltiró de la cardina" cantat pel nostre Emili Vendrell Ibars.
Internet em permet deixar la presència d'un disc que va ser dels primers d'entrar a casa, cap el 1961.El més bonic d'aquest video és que les imatges són del vinil original.
Gràcies per recuperar moments inolvidables d'alegria d'un temps passat.

Referint-me a la Pepa maca, només evocar que la vam veure en el teatre Romea el setembre de 1959 i la sardana la va cantar en Gaietà Renom, aleshore Emili Vendrell Ibars ja estava molt malalt. 
Dilluns 30 de maig del 2021, som, gairebè a finals de mes. Aquest mes ha passat de tot i no ha passat res. Deixaré nota de que el passat divendres dia 28 vaig dinar al Timbalet amb Neus i Enrique, Isabel i Ma Eva, Enrique m'havia invitat i a la fi em vaig decidir a aceptar de dinar amb un petit grup.
Coincidint que el missatge que els divendres ens envia la direcció de la Casa ens comunicava que ja ens permetem dinar fora de Casa, sempre que respectem les "bumbolles" i tinguem cura. Així ho farem.També comentar que la nit de dijous 27 vaig conecctar amb el grup d'en Jorge Lomar que començaven un taller mensual gratuït "El observatorío del corazón". Va ser una pregària en comunitat. I..sí s'acaba el mes de les flors.

Deixeu-me tancar el mes amb un apunt per a Vicenta Carreras mmmmmmm, filla de Sant Sadurní d'Anoia. de can Benet de la Proa, Vicenta va arribar a casa e primers de mes i s'ha recuperat força, si no ho recordo malament ara compta 98 anys. Té el cap força clar ni que a estones se'n va de marxa. Ella recita gairebé de cap a cap aques petit poema d'en Ruben Dario... Margarita está linda la mar... La mar vista des del carre Lope de Vega...