diumenge, 5 de desembre del 2021

2021 Las Puertas del Cielo


Desembre 2021

Quí ho diria! som a desembre!
Navidad en la Ponderosa. Tant de bo!
Diumenge 5 de desembre del 2021. Estem en la setmana que les festes crean un pont llarg.
Neus Pallarés, la nostra conserge, és de pont. an fent un curt viatge amb Enrique i no tornará fins el proper dijous dia 9. 
Carolina Herrera, la "meva" cuidadora fa les festes que, com s'escauen, en dilluns i dimecres no ens veurem fins el proper divendres dia 10. La vida em presenta situacions contradictòries, la qual cosa sembla assenyalar que dins meu hi ha contradicció.

Veiem la primera: el goig de viure a casa, a Trinxant, se'n nuvola quan Marta la veína del 1è 2n em truca per dir-me que el frec de la meva cadira amb el terra no la deixa viure. 


La segona és el goig de la companyia que el germans que han creat un mon sutil pel trànsit entre dimension al territori de la Ponderosa a Nevada, E.E,U.U. s'afebleix quan el pensament fa parpelles i em qüestiona " t'estas tornant lirona" 
Tot plegat voldria volar com la coloma de Hug i caure a les seves tendres mans!
I... més propostes: en Rene Mey fa un taller a Barcelona el proper divendres dia 10  i dissabte 11. La escuela del perdón fa un retir de silenci on-line, també de divendres 10 a diumenge 12. I, jo vull anar a passar el Nadal i si potser quedar-m-hi a la Ponderosa. Hep, a casa hi ha les cortines mig penjades, el proper dimarts dia 7 vindrà el Senyor Felix per acabar de muntar.les. També mirarem si trobem unes rodes de goma per la cadira d'escriptori que em serveix de cames a casa... 

Som a dissabte 18 de desembre del 2021
Els dies s'escolen com l'aigüa en un cistell de vimet. Amb Mike estem treballant les conexions entre els diferents bloggers. Cor Perdonat i Sirio; Universo de Amor, estan molt ben conectats. ¡Sorpresa!, Sirio ha carregat amb totes les entrades de Pelegrins a Montserrat. Saps?, fent aquests enllaços m'he adonat amb tota claretat com m'he condicionat la vida i les relacions amb la religió. Caram, calia?
De les qüestions que hi havia plantejades, les rodes de la cadira ja estan canviades i no fan tant de soroll. Ara cal esperar la reacció de la nostra veína. Vaig comentar amb la senyoreta Helena, d'Administració de Sant Pau, que si calia ampliaria el credit per recobrir el terra.

El senyor Felix m'ha dit que ho faria i el presupost del que em parla, per uns dos mil euros, em sembla que me'n sortiria. Les cortines són penjades, la taula de l'ordinador té prestatge per al teclat, gràcies a les bones mans del senyor Felix i la finestra de l'habitació gran tanca bé, a 23 anys llargs de viure aquí a la fi he trobat quí ha volgut canbiar la barra que la tanca: és clar, el senyor Felix. 
Gràcies amic i veí del barri. Gràcies. Aquests petit canvis em fan sentir més agust a casa. 
Dimecres 15 de desembre de 2021. T'explico que Marta Casas em va telefonar el passat dimecres per convidar-me a ca seva el dia de Nadal, però per encert, al Casal una de les voluntaries ha donat positiu i he de fer uns dies de confinament!.
Diumenge 19 de desembre de 2021
, gairebé dilluns 20. Una notícia que ens en tristeix: en Carlos Marin, un dels components del "quartet Il Divo" ha traspassat aquesta tarda, després d'estar força dies en como induit en un l'hospital de Manchester on era ingressat. T'acompanyem germà en el teu viatge a l'Amor Incondicionat que ens ha creat. Benvingut a la Vida en la Llum que som. 
20 de diciembre de 2020: nuestros Hermanos Celestes estan de fiesta: se les ha unido un hermano muy amado, el más alegre, el más musical. Ahora Su Presencia brilla más que nunca: su misión humana se realizo. Seguirá guiando a las almas musicales en la tierra desde el plano Cristico: és lo que le corresponde ahora. Cantad hermanos con más alegria que nunca!. 
Dimarts 21 de desembre de 2021, visita a l'Hospital de Sant Pau amb el doctorr Perrot, el metge terapeuta, em demana cita per a fer rodiografies. Mentre sóc a la sala d'espera, la Presència d'un Esperit de Sirio se'm fa visible per a dir-me, que el projecte consensuad entre diversos Mestres de crear un cos físic més flexible i opertiu per a diverses experiències humanoides s'ha completat. M'ha regalat una experiència absolutament sanadora. Gràcies, gràcies, gràcies. 

Tarda, telefona Glòria Lomas per proposar-me passar la tarda/vespre del dia 24 amb mi: no sé...
Dimecres 22 de desembre de 2021. A primera hora del matí Neus m'avisa que és al Timbalet i baixo a asmurçar amb ella. Ens trobem amb Marta, la veína del 1è 2n, el conflicte del soroll s'ha resolt. Ara el frec que sent és lleu i acceptable. Gràcies, gràcies, gràcies!
Carolina, la "cuidadora" em presenta, com gairebé sempre que estem juntes, el seu conflicte familiar i de parella. Avui m'esgotat. 
Poc després de dinar m'he allitat i descansat un parell d'hores. Em demano honestament: perquè em presenten aquest reflex, quan en aquest present, ni hi ha parella ni hi ha família amb que viure?.

És aquesta dissociació el que m'ha esgota.
Practicament la primerfa fase de la conexió entre els bloggers: Cor Perdonat i Sirio: Universe de Amor és feta, Ara cal repassar eld bloggers que hem creat d'en Mike i ajustar els enllaços. 
Dijous 23 de desembre de 2021. Segueixo sentint el cos esgotat. Estic més flexible i no tinc dolor. Ha telefonat Glòria i honestament l'hi he dit que vull permetre'm aquest instant tal com és: en comunió entre rl cos, l'ànima i l'Esperit. No li he dit ben bé amb questes paraules, però sí, que sento que estic vivint l'únió entre cosos energètics. No vull compromís per a demà. Em respón que li truquí quan em calgui quelcom: gràcies Glòria ho farè.
Divendres 24 de desembre de 2021, gairebé són les dotze de la nit, enguany encra no he escoltat cap nadala. Semblo esmorteïda, tal vegada el neixament a la llum d'en Carlos Marin, un dels baritons del grup "il Divo" m'ha deixat fora-borda.

Avui: nit bona he estat a l'ordinador fins ara, ni que hi ha una part que està amb la família Cartgwhrigt a la Ponderosa i m'hi sento acompanyada i estimada. Aleshores, aquí tancant etapes de perdó. Pujo aquesta imatge recient montada, em fa sentir bé mirar-la, és una invocació a aquella noia que creia que tindria un marit, com tantes d'altres. Aleshores no sabia que estava esperant a...

Són gairebé les onze del 31 de desembre de 2021
Poguer acceptar que és la nostra petita ment que sumada a moltes petites ments està malalta. 
És la ment que en creure en la possibilitat de la separació queda dormida i resta ignorant de l'Esència que la sostè. 
Despertar la ment del seu mal són. El curs de Miracles parla de despertat al Fill de Déu que dorm un somni de separció. 
Somni o malsón tant és, el cert és que en aquesta vida present el goig de viure es fa fugisser. 
Sóc pau i serenor, més l'alegria que dóna el goig de ser vida se me'n va per un trist judici de: això no hauria de ser així. Per perdonar-te cal acceptar els propis límits i tot límit és un judici...

Per perdanarte cal accepta que Déu mai t'ha jutjat. Aleshores cadascú al seu ritme i voluntad comprén que l'únic que et jutja ets tú mateix, la teva malatissa personalitat. Quan et perdones per jutjar-te la inocència en que Déu t'ha Creat es desvetlla i serenament retornas a Casa. Tanquem un altre any i el tanquem aquí: a casa el carrer Trinxant, 144. 2n2a. Gràcies!  
Enlace a 
Sirio Universo de Amor: January 2022