diumenge, 22 d’octubre del 2023

2022 April Love uses time!

Divendres 1 d'abril de 2022. Són gairebé les nou del vespre i només volem deixar exposat la situació àlmica expressada. La Ponderosa ens manté conectats a l'Amor Incondicionat entre germans. El somni del Fill de Déu despert. la Vida compartida entre germans abrigats a la Mirada del Amor Etern. Deixem posat els enllaços a dues pel·lícules. Us, l'última proposata de Michael Landon pel col·lectiu on es va espressar l'espurna de vida que el va acompanyar a reconeixes com espressió del Totpoderós en l'humà. 
Us amb Michael Landon 1990-1991
 La pel·lícula de Michael Landon junior l'haurem de cercar a Internet.

El seu fill Michael Landon junior anys després va fer en col·laboració aquesta proposta El amor necesita tiempo. Abdues històries ens acompanyen fins el moment present que tenim plantejat. Gràcies, gracies, gracies.  ¡Namaste! 

Dimecres 6 d'abril de 2022Versión Completa: David Bueno Torrens explica cómo cambia nuestro cerebro al apr... Padres pare Jordi Bueno Casadesús, mare Rosa Torrens Braña

Jueves 28 de abril de 2022
. Me cuesta tomar la decisión de escribir en Inglés, representa un esfuerzo de atención que no termino de asumir. Me expreso en castellano porque es la lengua en la que escucho las series de Mike, Victor, Lorne, Pernell y puedo ya sumar muchos más nombres a la bella lista de nuestras relaciones del Alma.. Escribir este sencillo texto en Inglés me llevaria por lo menos una hora ya que lo tendria que hacer con el traductor en la mano y aún no estoy preparada para reconocer la mejor adaptación al Inglés de la que expreso en castellano. 

Hoy tomo la decisión de empezar a construir pequeños textos en Inglés. Thursday, April, 28, 2022. I feel that Mike and Victor accompany me with infinite patience. His presence gives me security and confidence in the process of awakening. I love our spiritual guides and appreciate that they are constantly hugging me and lovin conversation.  

When you get stuck in fear: you walk away from love.
Dissabte 30 d'abril de 2022. L'abril s'esmuny. Estic ben ensopida i el que veig més enlla segueix obrint-me a l'Eternitat. La imatge de  "the sack" es manté fresca. Jo allitada en un sofà davant la xemeneia i en Mike al meu costat sostenint el perdò total al passat i el futur. El Pare/Mare ens són aprop vetllant la nostra ofrena de perdó per els nostres errors. Entrega Total, hi ha un punt de tristessa, quelcom que no m'he perdonat i no ho vull veure. Ho entrego i demano suport per a poder mirar amb l'Esperit Sant aixó que em fa tanta por que no vull mirar. Gràcies el suport és aquí!