dissabte, 2 de maig del 2020

2020 Autopista hacia el Cielo


Dissabte 1, diumenge 2 de febrer del 2020

Un dia de serenor. He editat una entrada a Converses amb el pare, dedicada els besavis paterns. No estava fet i m'ha agradat dedicar-hi temps i caliu. Els dono les gràcies: ells ens han obert el camí fins aquest present. Darrera n'hi ha molts, més enllà, en un possible futur no sé. Però ara i aquí gràcies pel substrat que ens heu preparat per aquesta experiència en el sentir de la Vida. Gràcies.
Aquí tenim el nostre àngel protector i acompanyant. Michael Landon o Eugene Maurice Orowitz 31 d'octubre de 1936 - 1 de juliol de 1991. 


Amic, company. 
Esperit d'Amor Incondicionat. Gràcies per ser amb nosaltres. 
Michael Landon s'estén en una ànima que sent com a sí mateix. 
Més enllà de temps/espai en l'Origen som U, i ara i aquí ens hem retrobat. 
Sincerament no hi entenc res, però cal que ho entengui? No, només em cal sentir-ho, sentir-lo, ara i aquí.
Aquí els tenim Christopher i Cody amb el seu fill Beau. Un angelet que ve a la terra a guanyar-se les ales. Feliç Vida Beau, que el teu avi et pogui guiar en tot el que calgui. Aquí els tens Michael, el teu fiil, la seva parella i el teu net. Vida nova obrint-se i renovant-se contínuament. 
Felicitats parella i felicitats avi. Beau ara ja té dos anys i mig però, evidentment no n'he trobat imatges, espavil·la i ves a veure'l. 

Se'n va el primer cap de setmana de febrer. Demà serà un altre moment, l'amor però es viu a cada instant. 

"Michael tu creias i crees obstinadamente en la capadidad del ser-humano de amar y permitirse ser amado. Yo creo en Nos". 

Dilluns dia 3 de febrer de 2020 va ser un altres història vaig dinar amb Rosa Forcadell al Timbalet. Per un instant vam tornar a Amacvi, ell és massatgista i treballava a l'escola Amacvi, fundada per Rogelio Garrido Montañana, deixeble del doctor Ferrandiz. 
La conversa amb Rosa entre llums i ombres. Ella ara està força bé. No acaba de fluir perquè semblem no compartir un espai mental proper. 
M'ha volgut convidar, ho he acceptat, ella sembla cercar activitat jo no em veig capaç de fer absolutament res. Esperit Sant Te entrego aquests instant de Vida Eterna. A la fotografia hi veiem a Rogelio Garrido acompanyat d'una jove escriptora. Gràcies Rogelio per la teva mirada de poeta de les mans.
També treballava allà en Joaquin Muñoz: d'ell vaig aprendre la Reflexoteràpia podal.

Joaquin em va recomanar llegir " el testamento apócrifo de los agnósticos"  Així vaig entrar a la llibreria Síntesis del carrer Casp i d'allà vaig sortir amb el llibre del Krishnamurti "la totalidad de la vida". El llibre em va escollir. 
La mirada de Krishnamurti em va seguir. Sempre més m'ha acompanyat. 
Jiddu Kcrishnamurti 1895-1986 

Tanco el dia amb la fotografia d'en Krisnhamurti ahir i avui la llum de saviesa que guia cap el Cor de l'Eternitat.

Si avui tingués una conversa amb en Krishnamurti que li podria expressar del camí fet a la seva ombra? Em sembla que ja ho he dit tot: em sento acaronada per la seva ombra i acompanyada per la seva saviesa. 
Recerco la meva capacitat de centrar l'atenció. De sostenir-la en el present en el moment que estem inspirant-expirant. I vos Krishna qué em dirieu, la vostra mirada profunda i penetrant parla d'una capacitat de sentir que vull cultivar en aquest present.

Dimarts 4 de febrer del 2020
, em va portar a l'Hospital de Sant Pau, tenia programada visita amb el doctor-terapeuta Jean Perrot. En el vestíbul em van trobar Pepita i Ramon Calduch. En Ramon ara viu a l'Àfrica, en una provincia humil. Si está fent una casa i és a Barcelona per vendre el que calgui per tirar endavant la casa d'allà. On, per cert té parella i se'l veu madur i feliç. Sant camí Ramon. Aquí veiem: mare i fill


A la tarda primera tutoria d'Imma Martinez en el curs d'expressió i el vespre sessió amb Jorge Lomar. Conecto amb Jorge: "soy la tristeza, cuando abrazo la tristeza desaparece el cansancio" Cundo aceptas fluye.

Dimecres 5 de febrer de 2020, per on passa aquest present? Ahir vaig felicitar a Glòria la meva cosina, complia seixanta anys. Avui hi he parlat, no aniré a la festa que farà el cap de setmana a casa seva, ja ens veurem Glòria. Feliç etapa de vida nova.
Michael Lando, Juan Bautista, Elias. Tres nombres para un mismo Amor Eterno y Sagrado: siempre el Amor es Sagrado. 

Dijous 6 de febrer de 2020, Aquest matí Carolina Herrera, quí per cert em talla les ungles dels peus, avui tenim les ungles del dit gros del peu curades. Gràcies. 
Acabava de regalar-me aquest servei quan a vingut a visitar-nos el seu germà Alberto. Venia d'acompanyar a la seva parella Carmen, de fer-ser una ecografia per veure l'estat del petit Thiago, el fill que esperem. Sembla que Thiago naixerà cap al juny. Felicitats família. 
Quan ells han marxat, m'ha rendit la son i m'he allitat gairebé quatre hores. 
En alçar-me, un dinar berenar i aquest video d'en Sergi Torres, absolutament irrepetible. Gràcies Sergi.

Diumenge 9 de febrer del 2020
. La setmana seguir el seu camí. Un instant enllaça amb l'atre i així l'Amor s'expressa. El cap de setmana dies 8 i 9 de febrer a casa. Michael Landon s'obre pas alhora que la tristesa. s'esvaeix En Michael és aquí en el Cor més profund, en els meu origens, evidentment  ell aleshores tenia un altre nom i jo també, en la Ment del Pare/Mare els noms són Pensaments Eterns. Tot s'aquieta i resta en pau. Michael i Victor vibren en el nivell de l'Amor Inconcionat, o així els visc. He començat a encreçar les carpetes de fotografies que he recollit a Internet d'ells. Centrant el focus en Mitchel.
Cercant imatges d'en Michael trobo que en Kirk Douglas ha deixat el físic. 
enllaç a El passat dimecres dia 5, a Beverli Hills, California   

Aquesta setmana que va del 10 al 16 de febrer la tinc molt entregada a Michael i Victor. Em cal dir que amb "la escuela del perdón" seguim amb la Via de la Transformación. La segona lliçó sembla dedicada a transformar l'ús del temps. Per a què vols el temps Montserrat?

El pensament és quiet. L'Origen, aquell en que som un Pensament d'expressió de l'Amor Incondicionat Creador de Tota Vibració Eterna m'omple. Expressem la Vibració Primera Creadora de Tot en tots els nivells de l'Existència, si així ho volem. També tenim el poder de negar l'Amor i aleshores vivim una experiència de por i dolor, allò que en diem: una experiència personal i individual: aïllada de l'altre. Som a mitja setmana, L'Esperit dins meu es desvetlla: ara és demà.
Dimecres 12 de febrer de 2020. A les deu de la nit ens deixava per a tronar a l'Origen Josep Pallarès, el pare de la nostra Neus. Josep ha passat per una llarga malatia, diagnosticada, mental, que la dut a viure lluny de la seva família, en una residència. ara ja descansa en el Pensament Etern que l'ha Creat. Aquí el veiem amb la seva esposa Dolors, amb Neus, Enrique, Emma, la germana de Enrique i Ignasi que sosté el iaio Josep pel darrera. Gaudeix de l'Amor que has compartit amb la teva família Josep.
Dijous 13 de febrer de 2020. Dia de silencia, tot reposa. L'acompanyament al traspàs demana silenci: l'ànima parla.
Divendres 14 de febrer de 2020. Al tanatori de la Rda de Dalt hem acomiadat a Josep Pallarès de Dios. El millor desig per a ell és que sigui amb Déu, en l'Origen de l'Amor Incondicionat que ens ha Creat. Allà Josep hi ha la pau que et cal per recuperar del tot la consciència i el goig de Ser Vida i d'haver donat Vida, perquè del que som podem donar i ho fem. Sant Camí cap el goig de Ser t'hi acompanyen tots els qui amb Amor han passat el davant. Que Déu t'ha acompanyi en tots els moments del cami fins que ens tornem a veure.

No hem demeneu com vam acabar dinant al Timbalet amb Isabel Dominguez. ültimament passem estones juntes, moments de Llum si els volem compartir. Neus m'ha enviat un missatge compartint l'experiència enriquidora del comiat del seu estimat pare. Gaudeix de la vostra pau compartida Neus i gràcies. 
Dissabte 15 i diumenge 16 de febrer de 2020
, es compleixen quaranta-un anys que hem vaig regalar la primera intervenció quirúrgica a l'Hospital de Sant Rafel de Barcelona. Sí, hem viscut molta Vida des de aleshores. Hem fet un llarg camí per aquesta experiència de l'oblit de Ser. També he compartit aquests dos dies amb Isabel Dominguez, dissabte va venir a passar la tarda a casa.
Vam veure cinema a l'aplicació de Netflix, estava intentant que l'acceptes des que em coneix i a la fi he acceptat al seu regal: una targeta que em proporciona dret a veure pel·lícules fins al mes de maig. La tarda de dissabte hem vist "Un monstruo viene a visitarme 2016. I Milagros del cielo, sembla que aquesta és més antiga. Així ara disposo de més cinema. Però jo segueixo amb Jonathan Smith.


Compartim ànima i cor, em regala l'aire que respira amor i servei al Pare/Mare Etern. Gràcies gernà. 
Veiem imatges de la temporada 1, episodi 8 Divina locura. 

Diuemnge 16
també l'he viscut acompanyada per Isabel Dominguez, hem baixat fins a mar, Rbl Poble Nou avall i amunt. Hem dinat a la Casa de Cuenca, al carrer de Muntanya arribat al carrer Ripollés. 
Després cadascuna a casa seva i així hem acomiadat aquesta setmana. 

Michael Landon somriu i em demana si vull la seva companyia: i és clar que la vull. Gràcies germà per ser-hi. Amén. 

Dimecres 19 de febrer de 2020
Divina Locura. Divina Tristeza. Tristesa com a la membrana que está amb contacte amb el Pare/Mare amor Etern i el Fill que torna a casa o bé s'allunya per a viure la seva experiència en l'oblit de l'Origen. 

Socors, necessitem un àngel o dos que ens acompanyin a viure l'Amor, que ens acompanyin a tornar a Casa. 
Que ens acompanyin a acceptar el Poder d'acceptar que no tenim poder lluny del Pare amb entranyes de Mare. Amén!  

Dissabte 22 de febrer de 2020. Sergi Torres: taller. Al encuentro del Ser.
Aquest taller s'ha fet als matins de 10 a 14, el dissabte en sortíem a les 3. rodant cap a casa. 
Passant per provença/independència m'hi vaig trobar a Isabel Dominguez i la seva amiga Assumpta. Estaven prenen un vermout a la terrassa de la cafeteria que hi fa xamfrà. Ens vam saludar. Assumpta es va acomiadar i jo vaig acabar dinant amb Isabel. 
Sí el Pare/Mare sumen la seva Voluntat per reunir-nos. 
Juntes podem mirar la relació amb nosaltres mateixes, Isabel és un mirall per a  mi i jo ho sòc per a ella. Cap a casa a descansar, demà serà un altre dia. 
Diumenge 23 de febrer de 2020. cloenda del taller. Profund i bell. Poc a poc el Crist pren força en el meu interior. Ara em demana que sigui la seva expressió. Que assumeixi la responsabilitat de expressar-lo en la forma. Esperit Sant acompanya'm, només ho puc fer si tu Tu hi ets. 
La setmana va engegar amb calma. La mare es fa present en els meus dies i ho agreixo. Gràcies mare per ser amb mi.
Dimarts 25 trobada on-line amb Jorge Lomar i el curs d'expressió. 
Tinc por, la nena que vaig viure amb els pares està preparada per abraçar la nena que va viure dels 8 als 20 anys. És una llarga i forta abraçada. La mare i el pare m'hi ajuden. cal esvair el dolor i la solitud que vam viure, de fet que vivim encara. Amb la mare vam convertir la solitud compartida en unitat, més aquests anys que físicament no hi és: què està passant, què vivim?

Dijous 27 de febrer de 2020
. Dinar a casa de Carmen Escartin .
Vespre amb Isable Dominguez i la seva amiga Assumpta a Santa Ma del Mar, feien missa de comiat pels difunts a Barcelona de l'any 2019. Hi vam ser i ho vam gaudir. 
Vam acomiadar a Alfonso Bravo Murillo, l'espós de Isabel, qui va deixar el físic el 25 d'octubre de 2019. Va ser una bella i lluminosa cerimònia: 
Al cor em dugué a veure al Crist que responia a la convocatòria que el celebrant de la missa li feu.

Un goig sentir el comiat de moltes ànimes que tornaven a Casa acompanyades per l'amor dels germans que s'han entregat amorosament al servei d'obrir-los el camí a Casa. Les ànimes poc a poc cadascuna al seu ritme es deixant anar, per retornar a l'Origen de l'Amor Incondicionat. 

Divendres 28 de febrer de 2020. Un dia dedicat a Rosa Balagué. Vam dinar prop de casa d'ella a la pizzeria Nova Fontana, d'allà vam passar a fer un cafè en un nou local, també del carrer de Sanjuaniistes. Vam gaudir d'una llarga mirada cap el camí fet, cercant pors i rancors que avui estem preparades per transparentar. Sí més no ho hem intentat. 
Dissabte 29 de febrr de 2020
Som ara i aquí. Els dies s'escolen sense veure'ls. 
Tinc un profund sentiment de que aquí no hi tinc cap funció que necessiti del cos físic. Observar l'Amor de Ser un pensament de Déu en l'Infinit em cal acceptar que hi ha quelcom que em reté en la plano físic. 
Ha de ser un pensament de por el que he donat valor, però no el sé reconèixer. Invoco a l'Esperit Sant per tal de perdonar-lo alliberar-lo,  alliberant la situació que el manté actiu. 
Dia silent i televisiu, he passat el dia veiem pel·lícules entre el televisor i l'ordinador. Diverses i variades

Pasión en la India. La leyenda de un valiente amb Yul Brinner i Trevor Howard, mare meva quins temps. Temps d'ahir notícia d'avui.
Febrer enguany és de traspàs ens deixa, fins d'aqui a quatre anys no tornarem a viure el febrer amb 29 dies. Adeu....
Via de la Maestria "Transformación"  -No os es posible estar solos-.